Prvi forum o lulama na ovim prostorima

Početna stranicaFAQPretraľnikRegistracijaKorisničke grupeLoginRegistracija
Share | 

Captain Black "Royal"

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Chofus
Peče me jezik
Peče me jezik

Broj postova : 100

PostajNaslov: Captain Black "Royal"   14.11.13 16:42

Captain Black: Royal

Captain Black Royal is an aromatic black and golden Cavendish, exceptionally mild, and delightfully aromatic

Zemlja porijekla: USA
Sastav: Cavendish, Black Cavendish
Jakost: 1/5
Način rezanja: trakice
Pakiranje: vrećica

VELIKI DISCLAIMER:Kako sam tek početnik, ne mogu razlagati okuse kao neki okorjeli lulaši. Kad se zbroji moje neiskustvo i činjenica da je okus duhana vrlo subjektivan dolazimo do zaključka da sve što ću napisati treba uzeti s velikom vrećom soli.

Dakle, prije par mjeseci dobio sam pošiljku (moju prvu ikad) iz NYC kojom mi je jedan velikodušan gospodin kojeg sam upoznao preko YT poklonio i poslao Comoys lulu. U pošiljku je ubacio i izdašnu količinu ziploc vrećica sa raznim duhanima za sampleanje. Jedan od njih je i ovaj.
Radi se o klasičnom američkom aromatiku za široku prodaju. Miris iz vrećice je snažan, sladak ali i nekako umjetan. Vidi se da je duhan tretiran vjerojatno glicerinom.