Prvi forum o lulama na ovim prostorima

Početna stranicaFAQPretraľnikRegistracijaKorisničke grupeLoginRegistracija
Share | 

Pomoc za pocetnika

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Goto page : 1, 2  Next
Autor/icaPoruka
skomi
Bijeli zubi
Bijeli zubi

Broj postova: 52

PostajNaslov: Pomoc za pocetnika   11.05.08 12:54

Pozdrav svima!

Posle dugog I mucnog brljanja po netu, najzad nadjoh forum koji se bavi samo lulama. Nemogu vam opisati svoju srecu! Very Happy
Pusim dugo vremena (oko 8 god.) I sada bih voleo probati lulu. Lula mi se oduvek svidjala; za to je valjda kriv pokojni deda, koji je pusio lulu I uvek mi nekako mudro I misticno izgledao sa lulom u ustima, u oblacku dima. Very Happy

Elem, da nesmaram vise preci cu na stvar. Gde god sam procitao za pocetnike preporucuju ravne lule (billiard). Sada, meni se najvise svidjaju zakrivljene (bent billiard). Koliko je zakrivljena “teza za koriscenje” od ravne? Da li mislite da bih mogao da se “izborim” sa zakrivljenom? Ako sam pogresio nazive lula izvinjavam se, nasao sam da se tako zovu na netu; stvarno sam apsolutni pocetnik.

Onaj deo oko upusavanja sam valjda skontao. Stavlja se manje duvana, ne vuce se precesto zbog zagrevanja I tako to. Samo nikako da skontam koliko vremena se to radi. Posle koliko je lula upusena?

Ako se pusi vise vrsta duvana iz lule, kako to utice na istu?

Kod ciscenja lule sa solju I alkoholom, nisam razumeo da li se I cake skine, pa se mora ponovo upusavati, ili ne?

I za kraj bih molio jednu informaciju. Da li je ko upucen u Beogradu gde se moze naci sve sto je potrebno za pusenje lule (lula, duvan, cistaci, tamperi, itd)?

Jos jednom pozdravljam sve na forumu! Prijatan dan uz lulu vam zelim! cheers
[Vrh] Go down
Gost
Gost

PostajNaslov: Re: Pomoc za pocetnika   11.05.08 13:07

Prva dva do tri pušenja puniš 1/3,sljedeća dva pušenja do pola i nakon toga možeš lulu puniti do vrha.
Pušenje više vrsta duhana ne škodi luli.