|
| Autor/ica | Poruka |
|---|
jiva Bijeli zubi

Broj postova: 51 Join date: 22.02.2010 Age: 30 Lokacija: Karlovac
 | Naslov: kupujem lulu 27.06.10 22:47 | |
| kupujem lulu, neku početničku za lulaša amatera, neda mi se kupovati nova najviše iz razloga što sam tek početnik a i frka je sa lovom, pa dok ne skupim love i iskustava primam ponude na rabljene |
|
 | |
Keko Žuti zubi

Broj postova: 958 Join date: 30.10.2009 Age: 49 Lokacija: Zagreb
 | Naslov: Re: kupujem lulu 27.06.10 23:12 | |
| Navrati u srijedu do našeg kluba u Novoj Vesi, 19h i naći će se koja lula za tebe... |
|
 | |
jiva Bijeli zubi

| Naslov: Re: kupujem lulu 27.06.10 23:22 | |
| volio bi navratiti, ali prenatrpan sam obavezama, fakultet, posao, skoro se ženim...ako nije bed da nađeš nešto za mene-poćetnika i pošalješ mi poštom pouzečem kao otkupninu, poslije već kada budem imao više vremena i slobode svakako navratim u klub, iskreno mislio sam i prije dok sam imao vremena, ali glupo mi je sa stažem od mjesec dana na luli i dolaziti, volio bi neko vrijeme stažirati na luli i duhanima pa doći da i preklopim koju pametnu uz družeje, ovako mi je čist neugodno doći a ne znam još niti napuniti lulu kak bog zapovijeda |
|
 | |
grga Oblak dima

Broj postova: 2511 Join date: 01.11.2009 Age: 37 Lokacija: Osijek
 | Naslov: Re: kupujem lulu 28.06.10 1:59 | |
| Bas naprotiv, iz toga razloga bi i trebao posjetiti klub. Nece ti se nitko tamo smijati, ne brini. Na kraju krajeva, nitko se od nas nije rodio pametan i sa lulom u cvaljama.  |
|
 | |
savate Žuti zubi

Broj postova: 639 Join date: 14.12.2009 Lokacija: Zagreb
 | Naslov: Re: kupujem lulu 28.06.10 10:03 | |
| to je istina kaj ti Grga kaže. Ja sam došao u klub, negdje kada sam pušio lulu cca. mjesec dana!!! Uveliko sam ubrzao proces učenja jer tu ti ima par "likova" koji imaju zajedno, skoro stoljetni lulaški staž!!! I naravno,... zakačio se na dim lule!!!  |
|
 | |
amaru Peče me jezik