Dim Lule
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dobrodošli na prvi i najveći forum ljubitelja lula i duhana za lule u regiji

Početna stranicaLatest imagesRegistracijaLoginRegistracija

samuel gawith brown sugar flake

Go down 
Autor/icaPoruka
wranjo123
Oblak dima
Oblak dima
wranjo123

Broj postova : 2008
Omiljeni duhani : sg brown sugar flake, glp meridian

gawith - samuel gawith brown sugar flake Empty
PostajNaslov: samuel gawith brown sugar flake   gawith - samuel gawith brown sugar flake Empty11.02.19 12:12

[You must be registered and logged in to see this image.]
A Samuel Gawith/The Danish Pipe Shop pipe tobacco called Brown Sugar Flake. Due to new EU laws the name was changed in 2017 from Brown Sugar Flake to B. S. Flake. The main goal was to relive the famous Orlik Brown Sliced, but in a more full style (not strong but more body). It's matured high quality Virginia that is hot pressed with some natural cavendish. So you get a pure flavour with a hint of natural sweetness from the cavendish. To spice it up it has a pinch of burley and Oriental.
sastav: Burley, Cavendish, Oriental/Turkish, Virginia
Ovaj duhan sam kupio prilikom posjeta Danskoj 2016. godine i ostao sam oduševljen. Leo mi je velikodušno prije koji tjedan ustupio par flakeova tako da je slijedeći review baziran dijelom na bližim, a dijelom na daljim sjećanjima.
Flakeovi su vlažni i čvrsto prešani te imaju neki slatkasto zemljani miris. Dim je kremast i odlično balansiran. Iako nema latakije, namjerno sam stavio ovaj duhan u engleske mješavine jer ima pregršt arome. Okus je kremasto zemljan poput medenjaka, ali osjeti se ljutina orijentala i slatkoća cavendisha solidno u pozadini. Za svaku preporuku.
Leo, nadopuni sa svojim impresijama kad stigneš.

Sokreos and ilustrišimuš Batorić like this post

[Vrh] Go down

samuel gawith brown sugar flake
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.