Dim Lule
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dobrodošli na prvi i najveći forum ljubitelja lula i duhana za lule u regiji
 
Početna stranicaLatest imagesRegistracijaLoginRegistracija

 

 Pocetak uzivanja u luli

Go down 
+3
Rakija
Tomo1978
kamarad igorrr
7 posters
Autor/icaPoruka
Gost
Gost
avatar



Pocetak uzivanja u luli Empty
PostajNaslov: Pocetak uzivanja u luli   Pocetak uzivanja u luli Empty06.02.15 14:29

Evo,nakon pregledavanja foruma te citanja nekih pocetnickih tema imam jos nekoliko pitanja.
Naime totalni sam pocetnik,pusac sam cigareta(motam tocnije) ali lulu nisam imao prilike probati.
Razmisljao sam kupiti ovdje s foruma ovaj bari mandarin jer sam zakljucio da se neka dobra polovna lula najvise isplati.sva sreca da sam nasao forum jer bi inace zavrsio s kineskim komadom plastike u ustima.
Ali pitanja. Sta mi jos treba uz lulu? Tamper,cistaci i jos nesto ili? I zanima me kako se otprilike krecu cijene tih popratnih stvarcica.
jos jedno,koji duhan bi preporucili pocetniku? sada sam na balishagu ili george careliasu ali znam da duhani za motanje i duhani za lulu nisu isto.
hvala na odgovorima
[Vrh] Go down
kamarad igorrr
Oblak dima
Oblak dima
kamarad igorrr


Broj postova : 2437
Join date : 14.06.2013
Age : 53
Lokacija : Sveta Nedelja
Omiljeni duhani : sve što gori.... bez plamena

Pocetak uzivanja u luli Empty
PostajNaslov: Re: Pocetak uzivanja u luli   Pocetak uzivanja u luli Empty06.02.15 15:29

Lula, duhan, tamper (može i olovka okrenuta naopako, veći šaraf ili čavao) i upaljač...
Puni, pali, uživaj...
Duhan koji god ti padne pod ruku, nemoš puno falit'!
Iskustvo donosi blagodati, početak težak kao i svaki drugi... Cool
[Vrh] Go down
Tomo1978
Hladan dim
Hladan dim
Tomo1978


Broj postova : 735
Join date : 25.09.2014
Age : 45
Lokacija : Rijeka
Omiljeni duhani : McClelland legend, Frog Morton Cellar, Prince Albert, Sutliff Christmas spice

Pocetak uzivanja u luli Empty